måndag 31 augusti 2009

En helt vanlig Måndag

Idag är det återigen Måndag vilket innebär att sambon är iväg på jobb igen och jag är hemma med båda barnen. Melvin är ledig från dagis på Måndagar så då är det full rulle.

Malte är fortfarande krasslig så vi håller oss på hemmaplan idag!

Imorse var Melvin och jag ut och städade upp efter helgens projekt, konstigt att det alltid dras fram så mycket saker men städa undan det låter man dröjja ;)
Sen blev det en snabbis till Willys då Melvin beställt fiskbullar till lunch!!

Får se vad som händer under eftermiddagen, John skulle jobba sent så det känns som om det här kan bli en lååång dag.

Imorgon ska jag i alla fall få gå till Naprapaten, gissa om jag längtar!? Är så trött på att ha huvudvärk och spänningar i nacke och rygg. Hoppas de kan göra underverk. Ska testa en ny här hemma i kommunen för att slippa ta mig till stan. Håll en tumme!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar